Kompanija koja se reklamom ispričava za podizanje cijene

Nakon što su po prvi put u 25 godina podigli cijenu svog sladoleda (za 10 jena, što je nekih 60-65 lipa), čelni ljudi japanske kompanije Akagi Nyugyo imali su potrebu snimiti reklamu u kojoj se ispričavaju kupcima.

Nije to neka cifra, reći ćete, no radi se o prvom poskupljenju još od 1991. (!) vrlo omiljenog sladoleda, koji se prodaje u količini od 4 milijarde komada godišnje, a napravljen je upravo kao pristupačna slastica za školarce. U ekonomiji koja već desetljećima prolazi velike izazove, a premijer kroz reforme pokušava potaknuti inflaciju, ova kompanija shvaća ozbiljnost makar i malog podizanja cijene. Japan je stvarno neki drugi svijet…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s