Pokemoni kao turistička promocija

Turističke zajednice diljem Europe zadnje vrijeme sve više ulažu u digitalne kampanje, jer tako s manje sredstava dolaze do većeg broja potencijalnih klijenata. Pritom se fokusiraju ne samo na tržišta drugih europskih zemalja, već i Azije, pri čemu treba reći kako se sada u Europi bilježi nešto manji broj dolazaka iz Japana, očito zbog niskog gospodarskog rasta u Zemlji izlazećeg Sunca, no zato se rast bilježi po pitanju dolazaka iz Kine, čije gospodarstvo bilježi drugačije trendove.

Kad se uz digitalnu kampanju iskoristi i kakav aktualni trend poput sada Pokemona, rezultat je pun pogodak, kako vidimo na primjeru kampanje Turističke zajednice Basela. Švicarci su producirali simpatičan video koji je u samo nekoliko sati na Facebooku pogledan preko 3,8 milijuna puta te podijeljen gotovo 100 000 puta.

Poruka je jasna: dođite hvatati Pokemone u Baselu. Ili će možda oni hvatati vas? Kako god, otkrit ćete ljepote grada.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s