Get up, get on up…

Ima li itko među nama da nije barem jedno opalio snooze na budilici i nastavio spavati? Onako, pa barem pet minuta. Ajde, samo još malo, pa ću ustati, stvarno. Samo još mrvicu. Pa i kad se budimo bez budilice, sami od sebe, često vratimo glavu na jastuk, evo sad ću, sad ću, zzz…

Svi radimo tu grešku. Zašto kažem grešku? Budimo li se sami ili uz pomoć alarma, tijelo se počinje buditi, a povratkom u san šaljemo krivu poruku, odnosno ti mješani signali tijelu kasnije rezultiraju grogi, gotovo mamurnim stanjem, umjesto čistom glavom, spremnom za novi dan.

Najbolje bi bilo ustati se bez potrebe budilice, no to iziskuje malo discipline i odlazak na spavanje otprilike u isto vrijeme svaki dan, s dovoljno vremena za kvalitetan odmor. Probajte, nije čak ni tako teško izvedivo. Dižite se odmah po oglašavanju budilice – kroz neko vrijeme počet ćete se buditi upravo u to vrijeme, uoči alarma. Get up! Idealno bi bilo kada bi unaprijed isplanirali početak dana, odnosno znali točno što ćete raditi po ustajanju iz kreveta. I to je dio spomenute discipline.

A ako baš morate i dalje lupati snooze, za olakšavanje grižnje savjesti koristite aplikacije poput iCukoo, kojom ćete za svako odgađanje ustajanja donirati odabranim humanitarnim ciljevima.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s