#Skeletakeover

Kada s profila društvenih mreža krenu krajnje neobične poruke, statusi i tweetovi, prva je pomisao većine – hack. Mnogima se učinilo isto i kada je Hondin twitter profil preuzeo ni manje ni više nego Skeletor – vječni neprijatelj He-mana, heroja mojih dječačkih dana (u dubini ormara možda bi se još uvijek mogle naći neke figurice, ako ih već nisam poklonio)

No, pod hashtagom #Skeletakeover Hondin je PR team odradio večer u pravom old school stilu, očigledno se zabavljajući s duhovitim tweetovima. Kažem old school jer me podsjeća na tweetove kakve sam i sam radio prije više godina, kada je community management bio na samim počecima i nije bilo neke edukacije, primjera za proučavanje i analitičkih alata, već se sve radilo puno spontanije i opuštenije. Da su i Hondini meštri uspjeli, dokazuje broj komentara i retweetova.

Istini za volju, Skeletor se već pojavio ranije u Hondinom promo spotu. Kompanija na svom Youtube kanalu već neko vrijeme gura kampanju s akcijskim figuricama koje mnogi od nas pamte iz djetinjstva i nekih prošlih Božića, kada su bile čest poklon pod borom.

Ovakva “preuzimanja profila” najbolje je raditi nenajavljeno, radi boljeg efekta iznenađenja (možda je netko i primjetio navedeni spot, no šanse su da većina nije) i uz to s promijenjenim vizualima, kako bi “takeover” izgledao uvjerljivije. Cilj je u konačnici pridobiti kojeg novog followera, povećati engagement i pokazati kako se i jaki brandovi mogu zabavljati na svojim profilima.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s