Striptizom do novih kupaca?

Suprotno onom što obično gledamo u filmovima i serijama, odnosno nekim ustaljenim stereotipima, samo 2% muških darova ženama čini donje rublje. Marisa je to poželjela promijeniti i potaknuti muškarce da kupuju rublje partnericama, naravno privlačeći ih ujedno svom brandu.

Rezultat: 8000 novih muških kupaca.

Kako?

Agencija AlmapBBDO kreirala je interaktivne oglase za Playboy i VIP magazine (Android i iPad verzije) koji su uključivali atraktivne modele s Marisinim rubljem. Muškarci mogu listati kroz priložene modele i kupovati rublje za partnerice, koje bi potom nestalo s modela – ostavljajući ih nage. Oglasi su bili povezani s Marisinim e-commerceom, koji je zabilježio 8000 novih kupaca. Tako su na kraju svi zadovoljni: Marisa je dobila nove kupce, žene poklon, a muškarci – “striptiz”.

Video: Marisa Strip Commerce – Cannes 2014

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s