Kampanja za izlaske bez neugodnosti

Jeste li prilikom vikend izlaska u klub doživjeli nekakvu neugodnu situaciju zbog nekog? U Londonu mnogi jesu, stoga je pokrenuta odgovarajuća kampanja.

Ove se godine od 30. ožujka do 5. travnja obilježava Međunarodni tjedan protiv uličnog uznemiravanja. Paralelno s tim u tijeku je kampanja Good Night Out, koja za cilj ima borbu protiv uznemiravanja u barovima, pubovima i klubovima diljem Londona. Iza kampanje, koja će osoblje mjesta za izlazak obučiti kako pomoći nekom tko im se požali na određenu situaciju, te pronositi poziv na djelovanje putem postera i flyera te društvenih mreža, stali su i poznati klubovi Ministry Of Sound i Fabric.

Kampanju organizira organizacija Hollaback London, a pokrenuta je nakon YouGov ankete iz 2012., koja je pokazala kako se gotovo polovina mladih žena susrela s nekim oblikom seksualnog uznemiravanja tijekom izlaska. Klubovi i barovi imaju ključnu ulogu u prakticiranju nulte tolerancije spram takvog ponašanja, stoga je pohvalno što se uključuju u kampanju. U konačnici, za to pored razumljivih ljudskih i sigurnosnih, imaju i ekonomske razloge, jer samo se zadovoljna mušterija ponovo vraća na isto mjesto.

Kampanja se može pratiti online putem hashtagova #hollabackldn i #goodnightout.

Good Night Out edit 2.ai

Jacbri.com

 

Advertisements

One thought on “Kampanja za izlaske bez neugodnosti”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s